acasa in inima Ta

mi-e dor, un dor nebun

de ia-ma in brate

si du-ma , du-ma dara

cat mai departe

de minte si gand

poarta-ma fara de griji

spre porti deschise

spre soarele ce nu apune

spre stelele ce stralucesc

in infinitatea zorilor

depune-ma

si lasa-ma aici

cu tot , cu tot

ce am ramas

din tot , si tot

ce-am adunat

am revarsat clipe

noiane de secunde

in viteza uluitoare

a trairilor

ce in clipa de acum

s-au sters

au pierit

m-am golit

dar , tu du-ma

du-ma ..acasa

fa poarta pentru mine

deschide usile

da drumul

tuturora

si lasa-ma sa intru

in palatul fermecat
….cine are cheia?

e deschisa..

vrei a intra?…

da

atunci e in inima ta

deschide-ti inima

vei gasi

acasa in ea

in inima Ta

 

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

