iubitule ,

Dragostea pentru tine o inalt

In tot universul

Iubitul meu drag si bland

Cu ochii tai inocenti

In care am regasit iubirea

In care ma oglindesc cu toata linistea

Si pacea

Sufletul meu se odihneste

Cand tu ma cuprinzi in brate

Caldura ta topeste toate ranile

Totul dispare si se nalta spre zare

Simt ca aripile imi cresc

Si iubesc , iubesc, ma extind

Si cresc cu tot universul

Iubitule, oricat esti de departe

Pe alt continent

Iubitule esti in aura mea

Ma privesti semet si mandru

Din dreapta mea,

Ma supraveghezi iubitule

Cu tandretea ta

Ma veghezi

Ma sustii

Si ma intaresti

Iubitule , stiu ca ma doresti

Stiu ca ma astepti sa iti vin aproape

Da, iubitule

Stiu , ca totul ne invata

Si casatoria ce trebuia sa aibe loc iubitule

A avut loc atunci

In acel moment in care noi ne-am regasit

Si mai stiu iubitule

Ca iubirea noastra creste

Cu toata distanta dintre noi

Nu este reala distanta

Fiindca iubitule

Io dorm in fiecare noapte in bratele tale

Si iti simt caldura

Iti simt iubirea

E atat de inaltatoare

Iubitule, tu m-ai facut sa cresc

Sa cresc in iubire fata de tot

Si fata de toti

Sa ma daruiesc cu totul

Daruindu-ti tie totul

Iubitule chiar de mi-e dor

Iti inconjor fiinta cu toate cuvintele

Tandre

Iubitule, imi esti inger

Imi esti suflet din suflet

Iti aud chemarea si privesc stelele

In noapte, iubitule

Canta sufletul in mine

Cu toata cantarea la un loc

Iubindu-te pe tine

Atata caldura ma cuprinde si ma inconjoara

Incat nu pot explica

E prea mult pentru mintea mea

Inima mea, in schimb iti vorbeste pe limba ta

Iubitule …in privirea ta am regasit iubirea

Iubirea fata de fiinta mea

Fata de viata ce e in toata existenta

Cine esti tu iubitule pentru mine?

De unde a rasarit si a venit aceasta iubire

Dragostea mea minunata, iubitule…iti apartine

STELUTA ALBASTRA ESTI TU SI EU

sotului din sufletul meu

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina, iubirea, suflete pereche

Lasă un răspuns

