te iubesc

Am inceput sa ma iubesc

Cu sfiala in ochi

Ridic privirea

Si adancita in inima mea

Vad o micuta stea

O micuta palpiere

Acea micuta flacara

E imaculata

De un  alb stralucitor

Privesc catre mine

Ma adun,

Lacrimi se rostogolesc

Pe un infinit topogan

Unde este izvorul acestor lacrimi

Gasesc undeva uitat in timp

O fiinta plapanda

Aplecata, adunata ghemuita

Merg catre ea, mi-o ridic

O iau in brate si ii simt inima batand

Cu atata putere incat inima mea

Gata sa sara din piept, ma frige, ma arde

De ce pe mine?

Fiindca sunt eu

Ma iau si ma acopar cu toata fiinta

Ma iau in brate

Si ma iubesc

De ce mi-am lipsit atat de mult?

De m-am uitat atat de mult?

Pe unde am cutreierat pana acum?

De ce s-au intamplat toate?

Intrebarile nu isi mai rostul

Ma cuprind cu amandoua mainile

In brate

Si nu imi mai dau drumul

Incep acum sa ma iubesc

Sa-mi dau tot ce nu mi-am dat

Sa ma bucur de mine

Atata nevoie de iubire

Atata iubire , incat lacrimile

Stralucesc pe cer …

Infinite stelute

Te iubesc

 

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

2 comentarii pe “te iubesc”

  1. Risera Says:

    sublim….


Lasă un răspuns

