Neidentificarea cu forma, dar prezent

 

 

Privind spre tine

mi-am re-amintit

ca ceva cautam

inainte de a te intalni

ca apoi sa observ tacuta

ca nu era de fapt cautarea mea

de fapt am primit raspunsul

ca eram cautarea ta

am inteles asadar

ca empatia m-a adus aici

faptul ca am simtit ce este cu tine

si m-am identificat cu insasi simturile tale

mi-au creat un panaceu din care cu greu am iesit

si stii cand?

Atunci cand cu adevarat m-am trezit

Asadar…iti spun Buna dimineata

Intelegi ce vreau sa spun?

Desigur..daca vei privi in tine, si de aici

La toate situatiile din viata ta..

Restul dispare de la Sine!

 

 

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

