drumul spre tine insuti

Drumul catre mine

Te-a facut pe tine

Sa asezi calea ta

Pe drumul meu

s-au intersectat cararile

si drumul meu deveni

drumul tau

drumul tau deveni

drumul meu

ma intreb cateodat

pleca-i dintr-un loc

ajunse-i in alt loc

dar in fiecare clipa

ai stiut si tu si io

ca nu ne-am ratacit

cum ar putea iubirea

sa se rataceasca

in inima?

Asa-i cand vrem noi

Al meu si al tau

Dar totul e al nostru, adica al Lui!

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

2 comentarii pe “drumul spre tine insuti”

  1. Ciprian Bojan Says:

    Superb!


Lasă un răspuns

