modelandu-ma

stiu ca esti aici

si da

imi place

si modul in care o fac

cum as putea

sa-ti impartasesc

iubirea

prin scris

ajuta-ma sa o fac

si apoi

am inteles

sunt aici

pentru a face asta

si…am simtit iubirea

din nou, iar si iar

si m-a coplesit

am spus

nu te mai caut iubitule

caci esti in mine

si doar din tot ce simt

am sa iti dau drumul sa fii

te iubesc oriunde ai fi

si orice ai alege sa faci

dar fiindca iti simt prezenta

te las a ma cuprinde

a trebuit sa mor de atatea ori

sa ma pot naste din nou

sufletul meu a inceput sa zboare

minunile lucreaza

si sincronul

si ma redau totului

in intregime

cu fiecare particola

cu fiecare gand

si fiecare expresie

ma ridic din tot

si las totul sa se ridice

prin el insusi

si ridic totul

prin mine

din mine

si mai permit

ca viziunea sa se intample

sa se manifeste

am venit fiecare

cu un dar

eu am un dar

cuvantul

arta

muzica

tonul

ritmul universului

ticaitul inimii

si zborul

adancul

si inaltul

daruirea a orice

din orice

nu exista…fapte

sa o dovedeasca

pe intelesul inimii

ea este

caci nimeni n-o contabilizeaza

fa un bine, si apoi uita-l

ca l-ai facut

intinde o mana si ridica

pe cel aparent cazut

pe tine te ridici

imbratiseaza cu inima plina

orice

si primeste doar

imbratisarea universului

prin orice

priveste ochii tristi

si veseli

si zambeste-le tacut

dar sopteste te iubesc

cu tot sufletul

prin gand

oricum, oricui

nu saraceste nimeni

si totul iti trezeste

lui Dumnezeu te daruiesti

de unde vin?

Din infinit

Incotro merg?

Spre infinit

Dar oriunde pasesc

Oriunde zbor

In inima ..e tot

Cu mine port tot

Fiindca sunt tot

Un mic bulgaras

Dar Tot

mi-e dor de tot

da, asa-i…de tot

imi este tot

tot intrebai de iubi al meu

….sunt impacata

Il port in mine

Si-l regasesc in fiecare barbat

Fiecare imi reda iubirea lui

Fiecare imi reda siguranta si increderea lui

Primesc darurie astea infinite

Si multumesc

Stiu ca redau , la randu-mi increderea in el

l-am crezut cazut

si, l-am creat cazut

si tot …in timp ce vorbeam

cu sufletul meu

mi l-am ridicat

nu ii iau dreptul de a fi

nu trebuie sa fie asemenea

acelei suferinte in ce identitatea mi-am creat

sa fie fericit, sa fie in starea de a fi

simtindu-i fericirea…

purtandu-i amprenta

in suflet

ma voi darui,

iubirii iubind infinit

modelandu-ma  prin tine

iubire si extaz

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina, iubirea

2 comentarii pe “modelandu-ma”

  1. Rica Says:

    A darui este secretul dragostei, pentru ca energia creste intai in tine. Daca dai energie cuiva care ti-o daruieste, creste energia dintre noi…
    Transformarea mistica ce ne umple de dragoste ajuta umanitatea sa evolueze la un alt nivel. Participam la o lunga cale a evolutiei din generatie in generatie, pana ajungem la raiul pe care il putem vedea.
    O sa descoperim ca totul provine de la energia divina pe care abia incepem sa o intelegem…

  2. toteu Says:

    oau,ai „vazut” esentialul…e frumoasa aceasta resimtire,citind ce ai scris.


Lasă un răspuns

