Si de mi-e dor, mi-e dor de tine, de mine din tine…de mine din tot, mi-e tare dor
De te iau in brate, si caut sa simt..caut sa simt inima , oare imi recunosc bataile?
Oare imi recunosc caldura?..oare aceeasi iubire curge prin noi toti laolalta?
De ma intrebi, iti raspund..n-ai crede dar asa este, e aceeasi iubire
Iubire neposesiva, iubire libera de a fi simtita atunci cand crezi in ea
Cand o lasi sa te cuprinda, cand o lasi sa-ti dezvaluie taina ei muta
Cand o lasi sa te imbratiseze…e  caldura ce te cuprinde , te alchimizeaza si …nu o poti opri,  nu  poti controla…chiar de crezi ca asta faci…e doar o parere..dincolo de asta..ea exista cu sau fara voia ta
E unica realitate..iubirea …a creat si ne-a creat..noi suntem ea…

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lasă un răspuns

