din iubire…cu iubire …in iubire..spre iubire..pentru iubire

m-am nascut din iubire, m-am crescut cu iubire, m-am impartasit din si cu  iubire prin  iubire, mergand in iubire, cu iubirea din mine, de mana cu iubirea din tot, respirand iubirea prin tot si din tot, mergand spre iubire, pentru cea mai inalta iubire…in tot drumul meu iubirea exista, ea se manifesta, ea fiinteaza, de fapt este tot ce este…iubirea din mine este aceeasi iubire si din tine..iubirea se recunoaste pe sine…din cea mai inalta si frumoasa expresie de sine a iubirii divine…contopindu-se in iubire..fiind doar Iubire…Dumnezeu

iubire si lumina

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina, iubirea, noi

2 comentarii pe “din iubire…cu iubire …in iubire..spre iubire..pentru iubire”

  1. GabyS Says:

    Iubire si iar iubire, totul este iubire si totul este EL, Dumnezeu.
    Iubire si Lumina Divina!

  2. toteu Says:

    asa sa fie.am scris pe google cautare,cuvintele iubire din iubire si am dat de aceasta postare.ma bucur.


Lasă un răspuns

