reflectare in „oglinda”

Nu ma judeca dupa cum arat, dupa cum vorbesc..si dupa cum ma prezint…dar vorbeste-mi si spune-mi tot ceea ce ai si simti sa-mi spui..vom sti sa deslusim misterul …in care ma vad…prin tine…te vezi prin mine…
din fata Ochiului Sinelui…nu fug, nu vreau sa fug…si goala de mine insumi..ma predau…nu-mi apartin…si simt cum ma redau tot mie insumi…
De ma ridic ..si zbor, o fac din propria cadere…orice ma inalta si ma coboara..dar asta nu ma afecteaza…findca sunt deasupra si interiorul….sunt atat observatorul cat si observatul…sunt actiunea…si nonactiunea…sunt cel ce sunt…sunt doar o parte din oglinda Ta…

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina, iubirea, noi

One Comment pe “reflectare in „oglinda””

  1. Mikaela Sensibilitate Says:

    Ma plec cu Iubire in fata Iubirii ce esti …imi dezvelesc sufletul in fata sufletului tau …te imbratisez acum si mereu in Iubire si Lumina …ma privesc in tine si ma plac ….


Lasă un răspuns

