Balada… primaverii, stelutei albastre

Vis dulce de primavara

Florile inflorira din mine iara

Mugurii prinsera viata

Si viata din mine se-nalta

Se-nalta in soarele diamantin

Se mangaie in picurii ploii argintii

Se nalta smaralde, in ochi de copil

Privirea incanta , si dulce mireasma

Mireasma de acasa…

Dulce mireasma..

De-o puritate aleasa

Nu-mi lua visul, si nu-mi da speranta

Lasa-mi …sa-mi port de grija, singura

Cunosc drumul de Acasa…

Si-nflorira florile…

Multicolorile….mi-e sufletul plin…

De vis..de-un vis divin…

Mi l-oi spune muntelui…

Si Sfinx-ului…iubitului…

Ofranda v-oi duce- o….din izvoare in izvoare..

Purtata din munte prin soare

Si vantului….calatoare…

Steluta…oglindita…in lumina

Impreunarii lunii cu-n soare…


Explore posts in the same categories: eu

Lasă un răspuns

