iubitule , oriunde ai fi

Tine-ma de mana, si

Intr-o blanda daruire

Ofera-mi de poti, clipa aceasta

Si , in ea pune-mi totul

Acest tot sa nu fie plin si gol

Acest tot sa fie atat de bogat in coloritul

Si pastelul existentei

Acest tot sa aibe, placutul condiment

Al jocului unde ..tu si io..ne suparam de dragul impacariii

Si ne impacam de dragul iubirii

Sa fie atingerea ingerului meu pe al tau chip

Si al ingerului tau pe chipul meu

Sa fie sarutul ingerilor pentru tine

Si pentru mine sa fie cel al tau

Iubitule, ia-mi mana..si danseaza cu tot universul

Din nou, si iarasi nou… iubitul meu…

Pune-mi in clipa aceasta..tot universul tau


Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina, iubirea, noi, suflete pereche

Lasă un răspuns

