din Nou

Naste-ma din tine

Din puritatea ta

Din inocenta copilului

Ce stii ca esti

Naste-ma din tine

Te rog, te implor

Vazut-am lumina

Vazut-am iubirea

Ce este aici in tine

Simtit-am bucurie

Sufletelul meu

Cand doar privirea-ti

Calda se indrepta spre el

Fii dara-mi ghid

Fii dara-mi far

Iubirea mea dintai

Ce Domnul te-a creat

Ma recunosc  in tine

Si vrus-am a tot fi

Una cu tine

Si nu-mi dadu-i prea bine seama

Ca sunt, deja sunt

Si iarta-ma ca poate

De bucuria ce-ai trait

Sau poate ca tristetea

Dintr-un alt timp

Te rascoli

Nu-i a ta , iubire draga

Caci cum ar putea fi

Cand ai vazut iubirea

Trista a se zamisli?

Si tot ce a fost, a fost

Nu iti apartine

Tot ce este, ai deja

Si ea se chema doar

IUBIRE!!!

Fii caci esti Binecuvantat

Iubire

in numele

Iubirii si Luminii


Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina, iubirea, noi

Lasă un răspuns

