darul ingerilor

Ingerii, m-au imbracat in soare

Cu-o ie tesuta din lumina dulce aurie

Si argintie a pruncului stelar nascut

mi-au pus cununa din razele solare

care se impletesc in curcubee revarsate,

umplandu-mi ochii de stele nestemate

pe frunte imi ating stindardul ochiului de sine

sa lumineze eternitatile si infinitul tainic…

copilul sfant din Dumnezeu

in jurul gatului..stelute stralucesc si sori si lune…

pe-al cerului albastru…seninul adevar…ce dulce

se revarsa….

Din inima-mi stralucesc…mii de smaralde

Iubirea pura, salasluieste..aici, acum prin Dumnezeu.

La brau..ei au tesut din rauri..limpezi , cristaline…si viata…

Ca undudindu-ma sa curg, asemeni apei…slefuind si mangaind…orice pe cale

Cu dragoste…ating

Picioarele-mi sunt-ncaltate..in conduri…cu care ma inalt spre soare…sau in adancu-mi ma cufund…in varful lor sunt nestemate..asemeni stelelor albastre….

Am semne si simboluri….pe-al meu intregu-ti drum….

Imi inmaneaza…o bagheta..fermecata….

Esti gata, ai acum…haina din soare, protectia data de curcubeu..

limpezimea si claritatea cristalina a apei,

bagheta ce aduce dorinta la realitate…prin gand si fapta…Dumnezeu.

Multumesc…topita in extaz…iubesc…va iubesc cu voi ma contopesc!

 

Cine sunt eu..cine sunt voi?…doar unul este…


Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina, noi

One Comment pe “darul ingerilor”

  1. Mikaela Sensibilitate Says:

    Cine esti tu ???…tu esti cea ale carei vorbe ….ne „imbraca „…cine suntem noi ???….noi suntem cei care deschidem fersestre in inimile noastre pentru vorbele tale …si da ….cu adevarat suntem doar UNUL….Ingerii sa ne fie aproape mereu …


Lasă un răspuns

