picatura iubirii

Cum poti iubi, fara sa cunosti

fara sa vezi chip, fara sa stii?

Pe cine de fapt iubesti?

Dar iubesti, si iubesti cu pasiune!

De unde vine pasiunea?

De pe ce meleag?

Cine din mine naste pasiunea?

Si da, te iubesc..

simt

dintotdeauna,

In  prima clipa

ce ai aparut in viata mea,

vedeam doar un nume.

Un nume ce nastea in mine senzatii

Un nume , cu un anumit

timbru si rezonanta

Oare cine se manifesta,

sub numele si forma ce o ai?

Pe cine iubesc io,

din tine?

Ce de asteptari

se nascura

din

tot

ce nu era, sau era

si doar prin tine

iesira in lumina

Iubirea aceasta vibrationala

dincolo de toate

E iubire sau ce?

Ai ceva ce-mi apartine mie?

Ce anume este ?

Si , de ce mi-ar apartine ceva?

Si de ce ma cheam atat de intens

Si de ce, sa ma dezvalui tie

In toata goliciunea sufleteasca

Ca unui duhovnic

Cine esti tu, suflete?

oscilez toata  in jurul tau

situatiile apar, sunt noi

si altele reies la lumina

undeva din adancul meu

te vad , in fata mea

ma privesti,

ma tii de maini

si cu mine plutesti intr-un dans

de ce nu tremur

si de ce increderea din mine

sau a ta, ne dezvaluie

un taram, undeva indepartat

in care doar noi existam

un intreg plenar.

Cine-mi esti si cine-ti sunt?

Privesc acum ochii…

Ce déja au aparut in fata mea

Acum ai si chip, si vocea

Parca e vocea mea

Cine esti suflete

Si de unde ai aparut?

De ce vocea-mi –ti este vocea?

De ce inima-mi o regasesc in a ta

Spune-mi suflete…

Pune-mi picatura, inapoi in ocean

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina, iubirea, noi, suflete pereche

One Comment pe “picatura iubirii”

  1. Eu sunt cel ce sunt Says:

    Eu vin din lumea nevazuta
    Si-mprumutai un chip acum si aici
    Dintr-un izvor si o lumina,
    Candva ne-am despartit
    Acum e timp de-ntoarcere acasa
    De a reface ce s-a desfacut
    Desi suntem doar parti
    Nimic nu ne lipseste
    Caci tainic doi intr-unul este
    Si tainic prin iubire ne-am unit.


Lasă un răspuns

