am chemat focul

Am chemat arzandu-mi dorul

Dorul nespus, tacut si tainic

Mister nepatruns

Focul, flacara smerita din candela

Focul sacru al creatiei

Focul meu interior

Propulsat de dorul casei

Acasa mea, inima mea

Inima mea si iubirea din ea

Iubirea din ea

Ce tine in puls omenirea

Omenirea ce-si mangaie

Vietuirea

Uitandu-si sau re-amintindu-si

……………………flacara ce arde

iubireaaaaaaaaaaaaaaaa


Explore posts in the same categories: eu, Iubire si Lumina, iubirea, noi, suflete pereche, tu

One Comment pe “am chemat focul”

  1. Vasile Says:

    ce iubireaaaaaaaaaaaaa lung si frumos ;))


Lasă un răspuns

