aripi de lumina

Aripi de lumina,

Uitate intr-o amintire

Fugara, pastrand doar nuanta

Voalului subtire, ce adie

Pe crestele muntelui interior

Fluturand dorintele

Aspiratiile, nazuintelor

Dorului si aleanului calator

Calator printre stele, infinite mistere

Atarnandu-mi aspiratiile si visele de

Zmeul “carul mare”… leganat pe-un cer vast

Dand drumul in dans…plutitor

Tuturor amagirilor, unui eu..muritor

Lumea mea… e lumea unde iubirea e casa

Lumea mea e lumea, unde gandirea

Nu filtreaza iubirea

Lumea mea e si aceasta lume

Ce o vad doar din mine

Prin ochii iubirii

Da-mi aripi de lumina

Sa pot sa ma ridic din nou..spre infinit


Explore posts in the same categories: eu, Iubire si Lumina, iubirea

2 comentarii pe “aripi de lumina”

  1. Vasile Says:

    Din infinit cu iubire spre infinit de lumina
    Sunt stele ce cheama iubirea divina


Lasă un răspuns

