aripa de inger

Aripa Ta  de inger

Trezeste in taina

La mine a doua

Alta a doua

La tine

aripioara

Iar trupul

Precum vezi

E al nemuririi

Si zborul

Ce insasi

Dorul il

Poarta

Este portalul

Dimensiunii

Din ce-am venit si asteapta

e-o singura inima

si  asta ,

o stim prea  bine

o inima ce bate

intr-un ritm

Iubire

Iar pulsul

Ne poarta

Si dansul

Spre poarta

Urmeaza-ti

Ritmul

Propriu

In  zbor

Te-nalta

Iubind din tot sufletul

Lin si usor

Universul

Infinitei Iubiri

cine-mi sunt

Si cine-mi esti

Doar Tu Doamne

Ce prin noi toti

Te manifesti!

Toti suntem unul

Si asta o stim

Si-atunci ce ne ramane

Sa ne iubim?

Sa ne acceptam exact

Asa cum suntem

Sa ne respectam

Asa precum noi vrem

A cere cuiva, ceva

Ce crezi ca nu ai

Inseamna sa negi

Natura divina

A Ta!

Si n-o voi face-o

Nicicand

Caci, taina ce-o

Port

E un sfant

Si-atunci

Ce-mi ramane

Decat sa ma darui din mine

Pe tine, pe mine

Si poate oglinda

n-o vad

si n-o mai stiu

ce chip imi reflecta

spre a ma descoperi

si-n inima pulsul

scade

si apoi, cand m-atinge

un inger

pulsul imi creste

si viata-mi trezeste

si cum permis-am oare

s-adorm

in ale taine

trezeste in mine

lumina

trezeste in mine iubirea

si re-adu-mi aminte

cine-mi sunt

si ce caut in lume

si cine-mi este lumea

si cine nu este lumea

si-aievea-mi sclipesc

mii de raze

si-mi spun

tu de crezi ca esti lumea

te-nseli…

te afli in lume

mister creat

observa aceasta lume

caci nu esti a ei

si poti sa o vezi

dar fa-o din tine

contempla-ti viata si tot ce constient creezi!

Tu Dumnezeul, din taina.. tu esti…te iubesc!

Explore posts in the same categories: eu, Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

