din inima mea, vino

Vino din inima mea

Am nevoie de mai mult

Am nevoie de iubirea ta

Manifestata

Vino si completeaza golul

Ce l-ai creat

Din unirea cu tine

Si tot ce s-a dizolvat

Vino din nou

Manifesta-te plenar in

Viata manifestata

Renaste-te din nou

Pentru mine iar si iar

Si reda-mi bucuria

Reintalnirii cu tine

Ia-ma in brate

Asa cum doar tu stii sa ma iei

Stim amandoi

Ca iubirea din noi

Este tot ce exista

Refa intreg globul

Si fii

Revin-o iar si iar

Reda-mi –te din nou

Plenar

Caci toata viata mea

Te-am cautat

A trebuit sa ma gasesc intai pe mine

Ca apoi sa te descopar pe tine

Si da,

m-ai facut sa sper din nou

sa visez la tine iar

nu esti departe de mine

esti chiar in mine

si te manifest plenar

iti redau bucuria de a fi

permit a mi te dezvalui

iti permit sa te apropii de mine iar

si iar

si acum stii

ca liber fiind

de mine de mult te-ai eliberat

iti redau forta de a renaste din nou

de a zbura

de a te manifesta

tu esti din mine

si eu mi-s din tine

cum ai putea separa

picatura de apa de

vastul ocean?

E timpul

Inima imi spune

Clipa aceasta

O numesc nemurire!

Minune!!!

Explore posts in the same categories: iubirea

Lasă un răspuns

