Atinge

Atinge-mi cu sufletul

Inima plina de speranta

Transforma-mi gandurile

In pace si beatitudine

Regasindu-ma iar si iar

Prin oglinda

Ce universul mi-o

Reflecta iar

Si re-adu-mi aminte

Cine imi sunt

Si pe ce carari pierdute

Credeam ca nu mai sunt

Nu-mi sopti

Si nu-mi vorbi

Doar fii

Cel ce esti

Si astfel

Vazandu-te

Imi re-amintesti

Si-mi re-amintesc

Ca iubirea

Nu-i facuta din cuvinte

Iubirea

curge

si

este

Manifestare

In suflet

Corp

Si minte

Iubirea

Insufletita

Manifestata

Impartasita

Revarsata

Vesnic

Binecuvantata

Cocreata

Din sine insasi

Iubindu-se pe sine

Ea nu pretinde

Si nu minte

Si nu incorseteaza

Si nu blameaza

Accepta ea pe toate

Si daruieste

Iubire

Spre manifestare

Prin intelegere si

Binecuvantare

Si blanda

Priveste

Desfasurarea

Generoasa

Daruieste

Zambind

Iubind

Traind

Crescand

In iubirea

Ce este

Ascunsa

In

Taina

Misterului

Templului

Sfant

Inima

Ta

Ce contine

In ea

Inimia inimilor

Atat de infinita

Este iubirea

Ce salasluieste

In fiecare atom

Al creatiei

Nemurirea

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

