vocea tacea, iubirea vorbea

Imi duc alene pasii prin univers

Privesc in toate directiile stiu ca esti

Dar nu te gasesc

Nu te gasesc ,cu privirea

Nu te gasesc ,

Doar stiu ca esti

Doar stiu ca fiintezi

Dar unde, ce si cum

Nu ma-ntreba

Mie drumul obosit

Dar nu pierduta

Si nu ratacita

Doar merg, doar pasesc

Privesc atenta la tot

Sunt numai ochi si urechi

Si mi-au obosit gandurile

Si mi-au obosit asteptarile

Si privirea-mi se pierde dincolo de tot

Vorbeste-mi , spune-mi

Cateva cuvinte

Trezeste-ma sa vad

Sopteste-mi taina

Taina visului pierdut

Al unuia ce te cauta

Dincolo de vant

Te simte,

Te stie

Si crede in tine

Aievea simt

Si cunosc

Doar da-mi o mangaiere

Spune-mi

Incotro ma indrept

Si pe cine caut

Pe mine nu ma vad

Cautarea e mai puternica

Si chemarea

Cine ma cheama

Si incotro ma indrept

Spune-mi suflete

Si nu mai rataci

In desert

Sorb cu privirea orizontul

Unui infinit

Si ma ratacesc de mine insami

Si stiu,

Sunt aici

Si acolo

Peste toate in vant, cuvant

si mi-s dusa si adusa,

dintr-un colt in mine pusa,

si ma-ntorc din toate cele

risipita intre stele,

si in apa si in soare

pe pamant

nemuritoare

I-am auzit vocea

i-am ascultat surasul

tacea razand spre orizont

sarutul

intins-am bratul

sa-i cuprind valul

miresmelor

cuprinse-n in mana

ce ducandu-si

taina scrise

iubirea

inimii tacute

a noptii impletite

in ziua renascuta

mi-s toata acuma

iubire

revarsa cupa de clestar

sarutand gura celui insetat

ostoindu-i setea insetata

de lumina iubirii imaculata

si revars-o iar si iar

fara de sfarsit

fara de hotar

din infinitul zarilor

si naste

renaste

si-nfloreste

si rodeste

si lumineaza

si binecuvanteaza

nu vegheaza dar

e treaza

nu vorbeste

dar sopteste

dulci cuvinte de iubire

ce miros a iasomie

smirna si margaritare

si-s adusa-n mine toata

aici, acum de fiecare data

nu te-ntreb .

si nu-mi vorbi

singur voi a te gasi

pana atunci doar

m-ai iubi

e dorul meu de Dumnezeu…

e-n mine si eu in El

nu exista separarea de cine sunt…

esenta mea divina

din cer si pe pamant


Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

